19. října 2011

Jak mě (zase) naštval Vodafone...

 Lidé, kteří mě na sledují na twitteru už ví, že mi během noci přišla SMS, která mě informovala, že mi byl na mou žádost zrušen internet v mobilu. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy o nic takového nežádal, tak jsem předpokládal, že jde jen o technickou chybu u Vodafone.

 Přesto jsem se podíval na stránky samoobsluhy, což už mě samo o sobě stálo několik dlouhých minut, protože tato služba, na kterou Vodafone láká nové uživatele je neskutečně pomalá a často se požadovaná informace ani nenačte. Nakonec jsem se přesto probojoval až k aktivovaným službám, kde skutečně svítila informace, že momentálně nemám aktivovaný internet v mobilu.

Odpoledne jsem tedy zavolal na podporu Vodafone, kde mě paní s neskutečně nepříjemným, vysokým hlasem informovala, že operátor přešel na nový systém, ve kterém už k mému současnému tarifu není možné využívat internetu za zvýhodněnou cenu pro studenty. Připadalo mi divné, že mi toto vůbec mohou udělat, když mám smlouvu ještě na více než rok, ale zachoval jsem klid a zeptal jsem se jak je tuto situaci možné vyřešit, paní na telefonu mi nejprve řekla, že budu muset přijít do některé prodejny a vše vyřešit tam, to už mě řádně nasr*lo a také jsem to dal překvapené operátorce náležitě najevo, řekla mi tedy, že mám krátký moment vydržet a ona zkusí sehnat někoho jiného, kdo bude mít práva na změny mého tarifu v systému. Během tohoto krátkého momentu jsem si pročetl 37 nových článků v RSS čtečce a začal se chystat, že se budu učit do školy, ale v tu chvíli mě vyrušil hluboký hlas, kterému navíc nebylo téměř nic rozumět, protože u telefonu zřejmě něco jedl.

Poté co jsem napotřetí pochopil, co mi říká se mi ulevilo, protože se ukázalo, že na pobočku nebudu muset. prý bude stačit, když mi změní tarif na jiný, který stojí stejně, ale dostanu k němu dalších třicet volných minut, což mě sice vůbec nezajímalo, ale dostal jsem k tomu několikaminutovou přednášku a řekl mi, že změna bude hotova do 24 hodin. Začal jsem se tedy smiřovat s tím, že se na internet z mobilu nepřipojím ještě aspoň dva týdny, ale světě div se, asi po hodině mi přišla první SMS, ve které stálo, že mi byl aktivován jiný tarif, za touto zprávou následovalo ještě asi dalších šest a v poslední se psalo, že mi byl aktivován dokonce i internet.

Co mě na tomto případu nejvíce zaráží je, že si Vodafone přešel na nový systém a namísto toho, aby mě o tom informoval mi jen poslal SMS, že mi ruší internet, protože jsem o to já sám zažádal. Přitom stačilo mi prostě tarif změnit automaticky a maximálně o tom poslat email, protože měsíčně budu platit pořád stejnou částku...

1 komentář:

  1. Joo, ten vodafone... Také mě pěkně párkrát nas*al. Ale pro mě není kam přejít. T-Mobile je hajzl zase v tom, že co není písemně s tím si můžou dělat co chou a když se jen mírně přiblížím k hranicím (Třinec) tak mě hned přepíná na Orange PL s voláním za cca 10,-. A o O2 se ani nevyjadřuji, protože to by bylo na dele :)

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog